Tuesday, March 1, 2011

selasa yg ceria....

hari nie bgn pukul 9 pagi....aku bernekad utk smbung memblogging kn diri setelah hmpir setengah tahun aku tak menaip...hahahaha bgn jer tido, kemas katil and pergi membersihkan diri di bilik air tp x mndi tau....hehehhe then masak air, wat air OVALTINE kosong and cicah biskot for breakfast. then, aku membuka laptop and menaip essay utk menolong pakcik ku. essay tu senang jer.. so x smpai setengah jam settle 400 patah perkataan. then, tqah dtg.... smbil mencekak ( btol ke tak ntah penggunaan and ejaan perkataan aku ni) pinggang die berkata " oi! dah 10.30 x mndi ag? nk g klas kul bpe nie???" aku menjawab smbil mengambil tuala and bakul toileteries "ala x pe miss Hartini( letcurer subject Cross Cultural Management) masuk lmbt so kite g kul 11 la (walaupon klas bermula pukul 11). then selepas mndi and bermenung di hadapan loker utk pkai bj ape( selalu terjadi masalh ini) so aku decide pakai bj kurung warna coklat tu... then beg warna orange same goes to my shoes...orange k......then amik car key trus running engine... then g la klas....huhuhu pas balik klas, berlari aku ke cafe...lapar punyer pasal...td sikit ag nk pitam dlm klas...sib baik smpat tarik tqah....kalo tak dah jatuh td malu nanti...... hari nie lunch ikan bilis goreng, ayam black paper and dalca kaki ayam( aku sgt suka kaki ayam!) kene rm3...ok la.. then balik bilik trus online facebook smbil wat case study POM( operation management)..... sepatutnya submit last week tp die bg chance utk submit biler2 pon.....pastu siap trus aku siap2 utk pergi menonton perlawanan hoki antara SIME DARBY dgn PERWAJA.... balik jer dr pdg hoki trus pegi mall and beli COOL BLOG...huhuh best2! pastu balik bilik mandi and trus g klas POM...... balik jer klas, again berlari ke cafe and g dinner...lapar sgt nie..... makan mee goreng and minum air nescafe o panas....... then balik cafe blogging then nak tido dah... gud nite u allz................. adios amigos

No comments: