Friday, March 11, 2011

again padang besar.....

assalamualaikum sumer, smalam bertarikh 11hb march aku telah bgn seawal jam 8.30 pagi aku dh bgn...ya allah giler awl aku bgn utk hari-hari cuti sebegini.....bgn jer tido trus pegi basuh muka,gosok gigi and masak air. then layan cite korea...tetibe tgk dorg beria makan ramen adussh meliur nie..then aku pon trus la rendam maggi...(giler, pagi2 mkn maggi) berkata pada diri sendiri..hehheeh selepas mkan, aku pon terus melayan cite hindustan ( keje sangat banyak tapi tak tau la kenapa malas sangat nie) then terus-terusan bermalas-malasan...hhuhuh then tepat jam 3 ptg bro aku( hafizul amin/joe) col....berlaku lah perbualan antara kami:
bro: hello bro....
aku:hah ape( ceh aku baru nk lelap kn mata balik)
bro:wat pe? tido eh?? ke baru bgn???
aku:melampau..aku bgn kul 8.30 td tau...ngh baring2... nape?
bro:free kn? jom g pdg besar?
aku: free jer..hah!!! pdg besar?? sape ag nk g??
bro:ahh la pdg besar...aku, rumate aku(wan),mira,and ajak la sape2 ag....
aku:jap aku tnye rumate aku kalo die nk g. tp mcm biase la minyak tuang2 la
bro: ok jap ag g tau aku die nk g tak...iye minya tuang2...

selepas jer letak telefon, aku tnye rumate tp die x nk pegi so aku msg bro balik then die kate die ajak saleh....aku pon OK... then tepat jam 3.30 ptg kiteorg pon gerak ke pdg besar...so dari tempat aku ke pdg besar perjalanan mengambil masa dalam setengah jam jer.... sampai jer sane cari parking kete then terus masuk kedalam bazar...the conclusion is wan beli 3 jersi, bro beli jaket baru. saleh im not sure die beli ape.... girls plak of course dengan junk food and asam2 nyer and beg baru...yeay! aku telah membeli beg baru berwarna pink...hot sgt...sgt puas hati di situ.. then trus bergerak balik sebab dh pukul 6 ptg... then sggah changlun isi minyak..smpai jer uum pukul 7...aku balik bilik rehat2 then pas maghrib aku ajak wani and KA(kerol) kuar g karok..hahaha 1 hari kuar sengal jer perangai....balik berkaraoke, trus pegi makan then aku kene alergis sebab ikan masin..waaaaaaaaaaa balik jer meraban cari ubat,..pas mkn ubat mmg tido...
ok la penat sudah menaip...nie pon nak kuar.. adik aku nk pnjam rm50 so nak kene bank in kat die...ok la adios amigos...

P/S: aku sangat seronok smalam...hehehehhehe

No comments: