Thursday, March 3, 2011

khamis yg carca marba

hello...(ya allah! ape nk jadi nie...dh tak reti bagi salam) errr assalamualaikum you allzzz, berbalik kepada tajuk entry aku pada hari ini...."khamis yang carca marba" ini adalah kerana hari ni terjadi pelbagai perkara...ada yang suka and ada yang duka.....ok kita start dari pagi...pagi nie aku bangun pukul 8.45..... sepatutnya kelas aku pukul 9.30..itupon rumate aku yg kejutkan aku....tapi aku mmg tak larat nak bangun langsung sbb ermmmmmmmm aku di serang asthma yang teruk gara-gara aku melantak(minum) air sirap dengan banyaknya malam tadi...so mmg teruk la pagi td...rumate aku pon ckp" dah yana, tak yah lah pegi kelas...muka pon dah biru" hahha mmg pon..sbb biler diserang asthma, kita tidak dapat oksigen yang secukupnya dan menyebabkan muka berubah menjadi lebam.....then selepas jer rumate aku bergerak ke kelas, aku pon trus menyambung tido aku( itupon selepas makan ubat) then aku terjaga sebab rumate aku anta mesej ajak lunch sesame... tp aku ckp kenyang....hehehe sbenarnyer malas hahaha ( sorry rumate...i tipu u td) pas je balas mesej beliau aku pon trus bgn, kemas katil and pegi mandi....selepas tu aku jerang air and buat maggi( teringin nak makan walaupon x bape shat) hehhhee selepas jer makan, aku trus onlinekan diri di buku muka... then aku trus siap2 ke kelas.... sampai jer kelas, tggu punya tggu, letcurer( ms Hartini) talk masuk2.. then selepas setengah jam tggu, aku and kawan2 aku (ILAH & AYU) terus memblahkan diri... kiteorg trus g mall.... sampai mall YA ALLAH! parking kete pon penuh..ape sume org wat kat mall nie...ishhh menyemak jer...hehehehe pastu aku trus pegi check duit kot2 la duit masuk.. then, btol2 duit i dah masuk...ahhahaha wkakakakak( gelak besar yang teramat sangat) pastu cari ilah and belanja die COOL BLOG( sejenis minuman sejuk yang ade black pearl yg kenyal) balik jer ke bilik, aku terus ke bilik ida untuk amik cite hindustan... aku amik skali 23 cerita trus...hahahaha puas hati... pastu ayu dtg utk amik cite2 tersebut... then, balik jer rumate aku, aku ajak die and JAH g makan...lapar weyh... then trus pegi C-MART( changlun mart) pegi beli brg2 keperluan...huhuhuhuhu then aku jugak beli LOREAL essence yg berharga RM53.50....huhuhuh dah abis rm15o duit aku.. then trus balik DPP sbb MAIL nk pinjam kereta...huhuh ok la... mau berehat sbb kejap lagi nk teman rumate pegi discussion.... adios amigos.....

P/S: hp NOKIA 5610 express music saya sudah rosak....sekian...hhuhuhuhu sedih....

No comments: