Wednesday, August 4, 2010

again pengetua

selamat pagi malaysia,brunei dan negara-negara lain penah di lawati oleh aku....hehehehhe ok hari nie as usual aku bangun pukul 8 pg coz nak kene pegi jumpe DR NORAZUWA....hehehe pasal.......ermmm tu aku tak nak citer dulu la...hahahaha(gelak gadis hot) selepas sahaja bangun dan mengemas katil aku pergi lah mandi di bilik air yang ok lah keadaan nyer...tp ramai la plak...kene la beratur..maklumlah duk kat hostel kan....hhahhaha then lepas mandi aku bukak loker..ermmm(berfikir selama 5 minit di situ) nak pakai baju ape ye?? pening-pening..
so as a last result aku pon memilih untuk memakai baju kurung berwarna merah hati....selepas bersiap aku pun mengambil sarapan pagi..."aku breakfast ape ye td?" lupe la plak hah!! minuman cereal bercampur beras hitam...sedap la and yang penting mengeyangkan perut...lepas tu aku amik beg dan paperwork..iye! itulah tujuan aku untuk berjumpe dengan DR NORAZUWA....aku nak dapatkan kelulusan projek dari dia....projek ape? tu kene tuggu aku cerita dalam post yang lain...hahahahhaha(gelak jahat nak m**i.....) pastu trus turun lab and pegi print note...sempat ag tu..hehehehe bukan ape sambil menunggu NOOR HAKMAINY untuk bersiap..then pas die datang aku trus masuk dalam ofis..nasib baik xde orang ag so we all the first student yang msuk ofis die hari nie la.....the conclusion pasal paperwork tu kene edit skit ag...hehehe nak kene masukkan keuntungan...huhuuhuu so, kami keluar dengan nada sedikit kecewa la di situ...tapi tak pe..next week aku bawak ag....huhuhhu ok la nak pegi klas dah nie....hari nie klas full....dari kul 11 sampai 5 petang....adios.......... wsalam.......

2 comments:

Alep said...

eleh..nak jugak include brunei,,,hahaha

leeyana said...

ala alip....ko jeles kan???
hahaha