Monday, August 9, 2010

hari ini dan sejarah.......

salam kepada sume...mcm dh lame aku tak update entry baru..maklum lah sangat busy semester ini....pening kepala...ade jer masalah yang melanda diri nie.....hari ini seawal 7.30 pagi aku sudah bangun walaupun pada dasarnya kelas aku bermula pada pukul 11 pagi...aku bangun lalu terus pergi membersihkan diri...setelah itu, semasa breakfast aku lantas menyambung pembacaan aku... baca novel la.... tajuk nyer "RANGGAU" karya of course la RAMLEE AWANG MURSHID...aku suka betul ngan hasil karya beliau..bukan ape biasenyer ending cerita beliau sukar untuk di tafsirkan dan diduga....ok la....pastu aku terus ke kelas....kelas yg first utk hari nie ialah kelas financial management...then klas MULTINATIONAL CO....ya allah! ye aku kene present depan klas hari nie....tapi xpe aku dah berdedia dr segi zahir dan batin.....akhirnye...fuhh lega..aku dapat menyampaikan presentation aku ngan baik sekali....letcurer aku yang bernama MR HANIFF siap puji ag group kiteog....hahahah sangat berpuas hati di situ...hehehehe...setelah tamatnyer kelas aku pd hari nie iaitu pukul 5 ptg, aku dan rakan-rakan trus ke DPP EON untuk membeli soto...sedap tau soto die...hehhehehe then, trus memblogging kan diri di dalam lab ini.....
P/S: kepada sume umat islam di serata dunia, saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK!

1 comment:

definitely.me said...

berjanggut tgu ko update entry weh!
huhuhu