Saturday, July 31, 2010

GEMBIRA HIDUP INI

laalallalallalalalaala hahahahahahahaha kenapa la aku mulakan post aku dengan perasaan gembira yang tidak dapat di gambarkan????? kenape??? katakan kenapa??syup2!! hahaha bangun pagi nie aku dah rase macam satu aura gembira akan berlaku pada hari nie.....dengan bangga aku pergi mandi sambil menyanyi-nyanyi dengan gembira di dalm bilik air....hehehehehe selepas siap sume, aku turun ke office sime darby dengan happy bersama-sama cik HUWAIDA....kami menunggu dengan penuh sabar kerana pejabat pengetua penuh dengan student...tunggu punye tunggu akhirnya dengan langkah berdebar-debar kami perlahan-perlahan masuk ke bilik beliau....maka terjadilah perbualan seperti di bawah:
DR: iye? ade ap?
yda: kami nk berbincang tentang sticker.
DR:ye?
yda: kami nak sambung projek master cleaner jadi kalo sticker x lulus macam mane??
aku: ye la dr....saya dengan urusetia hoki lagi ssh kalo sticker x lulus lagi...
DR: mane borg?( tangan beliau menyelak-nyelak borang2 yang masih KIV termasuk borang aku)
aku: hah! tu borang saya....
DR: ok xpe sy luluskan....
aku&yda: terima kasih dr...
DR dengan pantas menanda lulus pada kotak rm3.oo dan menurunkan tandatangan
setelah menyucapkan terima kasih dan bersalam dengan pengetua, kami berdua keluar dengan penuh semangat dan senyuman terukir di bibir. aku rase seperti mahu menbuat lompat bintang di luar office...hehehehe
ok la.. esok aku post lagi tp aku dah kelaparan nak pegi lunch ngan kawan NURUL ATIQAH a.k.a JENS......sayonara....

No comments: