Tuesday, July 20, 2010

pagi yang cerah

bangun pagi,gosok gigi, terus bukak shower and mandi.....
hari ini seawal 8 pagi aku dah mencelikkan mata.....
slalu nyer susah tol aku nak bangun tapi hari nie ermmmmmmm entah lah.. maybe aku tertido dalam keadaan yang memikirkan pelbagai persoalan yang bermain di kepala sambil memikirkan masalah-masalah yang di nyatakan dalam post aku yang semalam tu..... bangun pagi tadi pon rase sakit kepala yang teramat sangat..maybe sebab tu la org kate kalo kite tido otak pon mesti berhenti berfikir...sebab tu la kot aku sakit kepala....
'dah-dah hentikan repekan ini wahai cik SITI NURLIYANA AQILAH BT MD.DIN' aku berkate pada diri sendiri....huhuhuhu
kenape ye aku bangun seawal ini?? ye!!! aku perlu berjumpe dengan PENGETUA DPP SIME DARBY DR NORAZUWA berkenaan dengan hal sticker kereta aku....pening-pening..sambil menunggu cik YDA aku membloggingkan diri di LAB SIME DARBY yang dingin sehingga mengigit tulang.... ok la nnt aku citer lagi pasal pertemuan ngan dr norazuwa itu nanti.....daaaaaaa

3 comments:

definitely.me said...

berjanggut weh tggu ko update blog.
HAHAHA.
wey, xnk mai sini ka? Grrr~
bwk la mai n yda skali.
dan yg sekutu dengannya. huhuhu~

Unknown said...

hahah cyap de spiderman ag kat blog dyer nih..wei fza,ko yg ptut dtg melawat ktowg tawu?!grrr

saki said...

wahaha...cik bon.
lamo gilo x nampak hang dlm blogspot.
what's up with u and the sime darby thingy?