Tuesday, July 20, 2010

kehidupan yg baru....

sudah lame rase nyer aku x post ape2 kat blog aku nie... dah penuh ngan sesawang yg byk....hehehe
tetibe setelah lame aku memendam perasaan mlas di dalm diri akhirnya aku menggagahkan diri untuk kembali menulis... ceh2 ape ntah yg aku merepek nie.... scandal aku si NOOR HAKMAINY BT MAMAT yang sebenarnyer telah memaksa aku menulis kembali.... hari nie hari yg paling sedih sekali dalam hidup aku sebab........

1) laptop kesayangan ku rosak dan memakan kos sebanyak RM450 untuk di baiki
2) sticker kereta dr pihak UUM tidak diluluskan...

ape nk wat nie????? pening2!!!! ermmmmmmmm........
laptop tu xpe dulu... yg PENTING kene g jumpe pengetua DPP SIME DARBY dulu untuk settlekan hal sticker...
ermmmm kene buat muka kesian esok nie.....tak tau la nk bg alasan ape...aku rase dah cukup aktif dengan aktiviti kolej pada semester lepas....... tapi kesudahannya waaaaawaaaaaaa!!!!!!! TAK LULUS ok? pening2!!! masalah2!!!! tekanan kejap hari nie....tu yg kuar cari ABC... sejuk gak hati nie......di campur ngan lawak dari kawan aku NURAIDA MAAROF trus hilang sekejap masalah aku..SEKEJAP jer ok....huhuhu ok la...nak tidur..harap2 bangun nanti sumer masalah nie hanya mimpi...hahahahhaha selamat jalan....

1 comment:

Unknown said...

oh! nme sy di situ,terase glamer sebentar.. mekaseh syg ahaks!