Thursday, January 8, 2009

smalam

smalam byk perkara berlaku dalam hidup aku
pg smalam aku ade klas mathematic pengurusan(yg agak senang)
pastu aku trus bergegas ke faculty komunikasi dan bahasa moden
utk ape ye??
oh ye beli buku process writing
aku xtau knape tp aku sgt menyukai bidang penulisan
hehehe
kemudian dgn menggunakan kedu2 kaki ku aku berjalan pulang
trus g cafe
blk bilik on9 skejap
then kwn aku col
ade klas IB(international business) kosong
aku ckp add la
drop sains sosial
then aku melepak2 sebentar di bilik kedua ku
pastu kak fit col
'lyn dah mkn? jum teman akak mkn kat cafe arab'
aku pun yg semangnye tgh lapar trus setuju
nasi beriyani arab tersebut sgtla sedap
dan....BANYAK!!!!
smpai mengah giler aku mkn
blk bilik wat latihan math
maklumla nak score utk tis semester
kul 9 ade perjumpaan biro informasi dan penerbitan
aku pun pegila coz mesyuarat agong
ye la pas ni xyah g dah
tp......
tibe2......
aku dilantik menjadi KETUA UNIT FOTOGRAFI DAN KEWARTAWANAN
pelikkan??
mcm dieorg tau je yg aku suke amik2 gmbr nie
xpsl2 jd majlis tertinggi (MT) biro
huhuu
br igt xnak aktif
huhuhu
xpe la
ok la penat dah menaip nie
daaaaa

1 comment:

THESUPERMOON said...

bonnn aku pon maw jdk biro ituuuu