Saturday, January 10, 2009

jumaat

aku terlalu busy smpai xde mase langsung nak post blog... ntah la ngan post2 aku di uum nie ngan tutorial math ag mcm2 la
ok la
ari ni aku kuar erm... g tesco kat mergong yg terletak di alor star.....
aku ade mcm2 list brg yg perlu dibeli...
ermmmmm
mcm2 la
aku kuar ngan aida,mai and fad
all the way fad ngan mai yg duduk dibelakang kene pakai "seat belt'
lawak giler
aku ngan aida asyik gelakkan mereka saja
errrrmmmm
smpai kat sane kiteorg g jln2 dulu dlm tesco tu
then g popular
aku tertarik dgn satu buku nie
ala smbungan citer TWILIGHT
ermmmm
ape yg terjadi terhadap percintaan EDWARD CULLEN and BELLA SWAN
tajuknye NEW MOON
tp aku terfikir kene tgk citer twilight dulu br aku tau jln cerita nye
xpe la
nnt2 la
then kiteorg g karaoke
maklum la bak kate moon a.k.a cik bulan aku nie kan RATU KARAOKE
tp dgn harga yg murah sound system ia sgtla best
pastu kiteorg g la membeli brg2 keperluan
aku spend rm100
xbyk sgtla
then we all had our lunch at the food court
pastu kiteorg pun bergerak ke jitra
ini disebabkn aida nak sgt beli tilam
errrmmm
aku pon xtau mcm mane nak sumbat dlm kete
tp masih siang ag
xkan nak beli siang2
so kiteorg pun amik keputusan utk g tgk wayg
aku ape lg mencadgkn citer TWILIGHT
citer tu sgt la best
mmg romantik
dah la vampire tu handsome
betapa dlmnye cinta seorg atau seekor(aku pun xsure) vampire terhdp musuh
what i mean kite sume tau vampire itu bloodsucker so manusia nie musuh die la
tp dlm citer nie vampire couple ngan manusia
dan sgt2 mencintai antara satu sama lain
heheheh
aku pun xreti sgt maklumla xbyk pengalaman cinta pun
then kiteorg blk
smpai kat uum dlm kul 10.30mlm
penat ye
ok la nak tido
esok ader kawad
mati aku
dadadadadada

2 comments:

hud said...

twilight sangat bosan!

begitu la dengan new moon, eclipse dan breaking dawn itooo!

alia kamal said...

x, twilight pnye buku sangaaaaat best!
JNGN DGR CKP HUD.
ahahaha..