Friday, January 2, 2009

penang again

haaaiiiiii......
smalam igt nak update tp dah mlm sgt
smalam pas kuar ngan tj ngan mun
aku g tido ngan family aku kat batu feringghi
macam best la
nie aku nak cite psl mun ngan tj nyer tabiat dan bahaviour yg sgt "pelik"
dieorg nie sgt suke pd branded stuff
disebabkan kegilaan yg melampau
mereka telah melakukan jenayah
mereka............
akan ke butik2 dan mencube
tetapi bukan utk membeli tp sekadar utk mengambil gmbr
aktiviti ini digelar "fitting shot" oleh aku
berbalik pd kisah family aku
pg td mandi kat laut
kulit dah tuka hitam skit
yg sronoknye ayh dan mak aku pun join gak
hehehe
mcm ala2 family contoh la
hehehe
pastu trus blk ke uum
then mai,aida and fad ajak mkin luar
lyn jugak
rupe2nye nak beli kasut br
maklumla esok br nak g ko-ke
first class tu (excited terlebih)
then trus kemas bilik
penat!!!!!!!!
igt nak tido tp gagahkn diri gak utk mengarang
hehehe
(ala2 ahadiat akasha la plak)
ok la smpai disini shj
daaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

noidentity said...

ko-ke tu apa?

cm nama sejenis haiwan reptilia ja..

alia kamal said...

ahahaha..
moon ngn tj
sungguh ku xsangka~